بهترین برند بوت زنانه

بهترین برند بوت زنانه

خرید بوت زنانه یکی از مهمترین خریدهای خانم‌ها است چراکه با انتخاب صحیح بوت می‌توانند استایل‌های جذاب و متنوعی را رقم بزنند. البته با وجود مدل‌های فراوان و بی‌شمار در بازار این انتخاب برای آن‌ها کمی دشوار خواهد بود. از جهتی اغلب این مدل‌های بوت زنانه در بازار از نمونه‌های بی‌کیفیت هستند و تنها به دلیل ارزان قیمت بودن مشتری دارند. به همین دلیل اگر می‌خواهید بوت یا نیم بوتی که می‌خرید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و با چندین بار پوشیدن دفرمه نشود، بهتر است با بهترین برند بوت زنانه آشنا شوید. در ادامه با شیکومد همراه باشید تا به معرفی معروف‌ترین آنها بپردازیم.

۷ مورد از بهترین برندهای بوت زنانه

۷ مورد از بهترین برندهای بوت زنانه شناخته‌شده و باکیفیت در جهان شامل این موارد است:

برند کاترپیلار

برند کاترپیلار یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده کیف، کوله، کتونی، کفش و بوت در جهان است. سابقه و تجربه این برند به حدود یک قرن پیش بازمی‌گردد و در این یک قرن گذشته بر پایه تولید اجناس و محصولات باکیفیت استوار بوده است.

احتمالاً شما هم این محصولات باکیفیت را در بازار مشاهده کرده‌اید و یا حتی حداقل یک بار از آن‌ها استفاده کرده‌اید. این محصولات دارای مارک CAT هستند و با خطوط یا لوگوی زرد خود شناخته می‌شوند. به طور کلی بوت‌های زنانه کاترپیلار دارای طراحی پوتین مانند هستند. به همین دلیل کاملاً اسپورت محسوب می‌شوند و برای استایل‌های خاص اسپورت، ورزش و کوه‌نوردی مناسب هستند.

برند گوچی

امروزه برند گوچی در هر جایی و با هر محصولی در صنعت مد و فشن دیده می‌شود. در نتیجه دیدن نام آن در میان بهترین برندهای بوت زنانه دور از انتظار نیست. بوت‌ها و نیم بوت‌های این برند سرشناس اغلب از نوع پلتفرم هستند.

همچنین بسیاری از مدل‌های آن پاشنه و ساق بلند دارند. به همین دلیل زنانگی، ظرافت و زیبایی در آن‌ها به‌خوبی دیده می‌شود. اگر از افرادی هستید که استایل‌های کاملاً خانمانه و دخترانه را می‌پسند و زیبایی زنانگی را به رخ می‌کشند، بوت‌های زنانه گوچی می‌تواند انتخاب مطلوبی برای شما باشد. 

برند آگ

برند آگ از دیگر موارد بهترین مارک بوت زنانه است که تولیدات آن اخیراً خیلی ترند شده‌اند و جذابیت زیادی دارند. این برند محصولات خود را با مواد طبیعی همچون پشم گوسفند تولید می‌کند و بالطبع می‌توانید از آن‌ها گرمی زیاد و ظاهری پشمی انتظار داشته باشید.

به طور کلی تولیدات این برند و حتی کفش آن اغلب از نوع پلتفرم است و به اصطلاح ظاهر تپلی دارد. این نوع طراحی برای راحتی بیشتر پا است و از جهتی به دلیل استفاده از پشم و چرم در تولید آن‌ها، حجیم بودن اندازه بوت و نیم بوت زنانه آگ طبیعی است. در نتیجه اگر برای خرید بوت زنانه به راحتی، گرما و البته ترند و جذاب بودن محصول اهمیت می‌دهید، تولیدات آگ مناسب هستند.

برند دکتر مارتین

برند دکتر مارتین نام آشنایی در زمینه تولید انواع کفش و بوت است. این برند مطرح انواعی از باکیفیت‌ترین بوت‌های زنانه را به بازار عرضه کرده است و با خرید بوت از این برند می‌توانید نسبت به کیفیت مطمئن باشید. جنس چرمی این بوت‌ها باعث براق بودن و درخشیدن زیبای این محصولات شده است. 

بوت‌های دکتر مارتین با بهره‌گیری از بیش از نیم قرن تجربه، در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند. به این معنا که در میان آن‌ها انواع بوت‌های کلاسیک و ترند وجود دارد. البته اغلب این محصولات از نمونه‌های به‌روز، پلتفرم، شیک و مدرن هستند. در نتیجه با هر استایلی ست می‌شوند. در واقع برای استایل‌های دخترانه گرانج و استایل‌های خانمانه کلاسیک، مینیمال و کژوال قابل استفاده هستند.

بهترین مارک بوت زنانه

برند لویی ویتون

برند لویی ویتون از برندهای شناخته‌شده در زمینه تولید لباس زنانه، کفش و بوت است. محصولات لوکس و گران قیمت این برند از اقلامی هستند که هر خانمی را به خود جذب می‌کنند. کیف و کفش‌های آن بیش از هر محصول دیگری طرفدار دارند و با لوگوی مخصوص استایل هر فردی را خاص‌تر از همیشه می‌کنند.

تولیدات برند لویی ویتون در انواع بوت و نیم بوت پلتفرم، فلت یا پاشنه تخت، ساق بلند و پاشنه‌دار طراحی شده‌اند. البته همان‌طور که انتظار می‌رود، این محصولات دارای قیمت بالایی هستند.

برند برشکا

برند برشکا از برندهای مطرح در ایران است که تولیدات آن هم در بازار طرفداران زیادی دارند. این بهترین مارک بوت زنانه در مقایسه با سایر برندهای خارجی فرانسوی و آمریکایی، قیمت‌های مناسب‌تری را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. به همین دلیل تولیدات آن در ایران فروش به نسبت زیادی دارند.

از جهتی انواع بوت‌های رسمی، خانمانه، شیک و ظریف را مطابق با سلیقه مدرن بانوان عرضه کرده است و مورد پسند اغلب خانم‌های ایرانی واقع می‌شوند. تنوع قابل‌توجهی در میان تولیدات این برند وجود دارد که برای انواع استایل‌های رسمی، مجلسی، کژوال و روزمره مناسب هستند. اغلب آن‌ها از ترکیب پلی اورتان و پلی استر تولید می‌شوند و از لحاظ کیفیت هم می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

برند شنل

برند شنل آخرین بهترین برند بوت زنانه است که در این مطلب به آن می‌پردازیم. این برند در زمینه تولید انواع لباس، پوشاک، کفش، کیف و بوت برای خانم‌ها از اعتبار و شهرت بسیاری برخوردار است. لوگو و طراحی خاص بوت‌های این برند باعث تشخیص آسان آن‌ها نسبت به محصولات معمولی و رایج بازار می‌شود و گران قیمت و لوکس بودن بوت‌های زنانه شنل را به رخ می‌کشد.

اگر قصد خرید بوت زنانه دارید، توجه به برند تنها کافی نیست و باید نکات زیر را هم مورد توجه قرار دهید:

  • به‌صرفه بودن قیمت نسبت به کیفیت
  • مرغوب بودن کیفیت
  • سایز استاندارد
  • طراحی مناسب برای راحتی پا
  • دوخت دقیق و مناسب آب‌وهوای برفی
  • امکان گرم نگه داشتن پا
  • متناسب برای نیاز شما و برای مثال پیاده‌روی

کلام آخر

در انتها به خاطر داشته باشید که اگرچه اغلب تولیدات بهترین برند بوت زنانه از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند، اما به دلیل وارداتی و خارجی بودن قیمت بالایی هم دارند. به همین دلیل می‌توانید مدل‌های های کپی و مشابه را هم در نظر بگیرید. برای اطمینان از تضمین کیفیت و قیمت هم به فروشگاه‌های معتبری همچون فروشگاه شیکو برای خرید بوت زنانه مراجعه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد