با کتانی چه شلواری بپوشیم؟

با کتانی چه شلواری بپوشیم؟

یکی از چالش‌هایی که در زمان ست کردن کفش کتانی با انواع لباس ممکن است، داشته باشیم، این است که با کتانی چه شلواری بپوشیم؟ با پوشیدن انواع مدل و جنس شلوار با کفش کتانی می‌توانید، استایل‌های متفاوت و جذابی را در موقعیت‌های متنوع داشته باشید. با وجود اینکه انتخاب شلوار مناسب با انواع مدل کتانی در جذابیت استایل تان نقش خواهد داشت، اما انتخاب نادرست آن‌ها هم می‌تواند به زیبایی استایلتان لطمه وارد کند. پس با شیکومد در این مقاله همراه باشید تا با نحوه ست کردن و به نوعی انتخاب انواع شلوار در کنار انواع کتونی آشنا شویم.

در ادامه نحوه ست کردن انواع کتانی با شلوار های زیر را توضیح می دهیم:

  • شلوار جین
  • شلوار اسلش
  • شلوار پارچه‌ای
  • شلوار کتان

ست شلوار جین با کتانی

شلوار جین با کتانی

از جمله محبوب‌ترین نوع شلوار‌ها، شلوار‌هایی از جنس جین یا همان لی است. برای داشتن یک استایل غیر رسمی یا همان کژوال، می‌توانید انواع رنگ از کفش‌های کتانی را با انواع رنگ از شلوار‌های جین ست کنید. بهتر است هارمونی رنگی را در ست کردن این دو آیتم رعایت کنید. به عنوان مثال با پوشیدن کتونی سفید بهتر است، شلوار جین رنگ روشن چون خاکستری، آبی روشن و... را مد نظر داشته باشید. همچنین انواع مدل شلوار جین چون شلوار‌های مام استایل، زاپ دار، اسکینی، راسته و... را به راحتی می‌توانید با کفش‌های کتانی پوشید و برای رفتن به موقعیت‌های غیر رسمی آماده شد.

ست شلوار اسلش با کتانی

شلوار اسلش با کتانی

گاهی این سوال را از خود می‌پرسید که با کتانی چه شلواری بپوشم؟ شلوار اسلش. بله درست است، شلوار‌های اسلش بهترین گزینه برای پوشیدن با انواع کتانی‌ها هستند. این نوع شلوار‌های بین نوجوانان و جوانان محبوبیت فراوانی داشته و با آن‌ها می‌توانید انواع استایل‌های تینیجری و ورزشی داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید با پوشیدن شلوار اسلش با انواع کتانی استایل شما یک استایل بسیار راحت و سبک ورزشی خواهد شد که می‌توانید با آن‌ها به پیاده روی روزانه، محیط‌های ورزشی، باشگاه، دورهمی دوستانه و... بروید.

ست شلوار پارچه‌ای با کتانی

شلوار پارچه‌ای با کتانی

شلوار‌های پارچه‌ای چند سال اخیر است که بسیار ترند شده‌اند. این شلوار‌ها علی رغم اینکه در گذشته با عنوان شلوار‌های رسمی معرفی می‌شده‌اند، با ترکیب چند آیتم مناسب با آن‌ها می‌توان، در موقعیت‌های نیمه رسمی نیز از شلوار‌های پارچه‌ای استفاده کرد. یک آیتم بسیار مخصوص که استایل شما را با شلوار پارچه‌ای به استایل راحت و نیمه رسمی تبدیل می‌کند، کفش‌های کتانی هستند. می‌توانید شلوار‌های پارچه‌ای رنگ تیره را با کتونی مشکی ست کنید و برای رفتن به موقعیت‌ها نسبتا رسمی تا نیمه رسمی آماده باشید. پس در جواب این سوال که با کتانی چه شلواری بپوشیم، حتما شلوار‌های پارچه‌ای در انواع مدل راسته، لگ، مازارتی، مام فیت، بگی و... را هم می‌توانید در نظر داشته باشید.

ست شلوار کتان با کفش کتانی

شلوار کتان با کفش کتانی

شلوار‌های کتانی که بیشتر در موقعیت‌های نیمه رسمی پوشیده می‌شوند با انواع کفش‌های کتانی هم قابل پوشیدن هستند. در ست کردن شلوار‌های کتان با انواع کفش کتانی به این نکته دقت کنید که کفش‌های کتانی با طرح ساده را بیشتر در نظر داشته باشید. به طور کلی، در پوشیدن شلوار‌های رسمی و نیمه رسمی با انواع کتانی بهتر است طرح ساده و مدرن‌تر را در ارجحیت قرار دهید.

نکات مهم در ست کفش کتانی با انواع شلوار

اولین نکته در ست کردن مناسب انواع شلوار با انواع کتانی، هماهنگی مدل و رنگ این دو آیتم با یکدیگر است. با به دست آوردن اطلاعاتی از راهنمای خرید کتونی، می‌توانید مناسب‌ترین کفش کتانی را در این رابطه خرید کرد.

در ادامه نکات بااهمیت در پاسخ به این سوال که با کتانی چه شلواری بپوشیم را ارائه خواهیم داد:

  • هماهنگی بین تنگی مچ شلوار و مدل کتانی: یک پارامتر مهم در پوشیدن انواع شلوار با کتانی‌ها این است که با توجه به میزان تنگی مچ شلوار باید از کفش کتانی با مدل مناسب استفاده کرد. به عنوان مثال کفش‌های کتانی ظریف با شلوار‌هایی با مچ تنگ و در اصطلاح اسکینی هماهنگی بیشتری دارند.
  • توجه به قد شلوار: اگر با کفش‌های کتانی شلوار‌های نسبتا تنگ چون شلوار‌های مام فیت، اسکینی و... می‌پوشید، بهتر است قد شلوار کمی کوتاه‌تر باشد به طوری که فضای خالی بین شلوار و کفش در حدود ۱ تا ۲ سانتی متر وجود داشته باشد. در صورت پوشیدن انواع کتانی با شلوار‌های گشاد‌تر چون شلوار‌های بگی و راسته، بهتر است، قد شلوار به شکلی باشد که چند سانتی‌متر روی کفش کتانی قرار گیرد.
  • هماهنگی مدل شلوار با نوع کتانی: کفش‌های کتانی در انواع والکینگ (مخصوص پیاده‌روی) و رانینگ (مخصوص دویدن ورزش کردن) هستند. با توجه به نوع کفش کتانی باید مدل مناسب از شلوار را انتخاب کرد. به عنوان مثال، شلوار‌های پارچه‌ای هماهنگی بیشتری با کفش‌های کتانی نوعِ والکینگ خواهند داشت.
  • هماهنگی رنگ شلوار و رنگ کتانی: در ست کردن انواع لباس، هماهنگی رنگ بین انواع آیتم‌ها چون کفش و شلوار بسیار مهم تلقی می‌شود. کتانی‌ها هم از جمله کفش‌هایی هستند که باید با رنگ مناسب از شلوار‌ها ست شوند. در صورت داشتن استایل‌های رسمی، رنگ‌های تیره‌‌تر از انواع شلوار و کتانی را در نظر بگیرد. رنگ‌های روشن و در عین حال نزدیک بهم در پوشیدن کتانی و شلوار برای موقعیت‌های غیر رسمی انتخاب ایده‌آل‌تری هستند. همچنین شما می‌توانید از کتانی و شلوار‌هایی با رنگ‌های تضاد در استایل‌ها راحت و کژوال یا همان غیر رسمی بدون محدودیت استفاده کنید.

بیشتر بدانید:

جمع‌بندی

کفش‌های کتانی جزء محبوب‌ترین کفش‌ها هستند که برای هر نوع موقعیت و مکانی اگر در کنار ‌آیتم‌های مناسب به کار روند، قابل پوشیدن خواهند بود. یکی از آیتم‌ها که باید هماهنگی لازم با کفش کتانی داشته باشند، شلوار است. احتمالا قبل از خواندن این مقاله این سوال که با کتانی چه شلواری بپوشیم، چالش‌برانگیز تصور می‌شد و یافتن پاسخ مناسب برای آن دشوار به نظر می‌رسید. با در نظر گیری چند پارامتر مشخص چون نوع استایل (رسمی و غیر رسمی)، هماهنگی رنگ شلوار و کتانی، هماهنگی مدل شلوار با نوع کتانی، می‌توانید بهترین استایل‌های رسمی، غیر رسمی (راحتی)، نیمه رسمی را با کفش‌های کتانی و انواع شلوار داشته باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد