کتونی مستر کوالیتی چیست؟

کتونی مستر کوالیتی چیست؟

شاید شما هم با سوالاتی چون "کتونی مستر کوالیتی چیست؟" مواجه شده باشید! در رابطه با این سوال باید به درجه‌های کیفی مختلفی که برای انواع محصولات تعریف می‌شود، اشاره کرد‌. تمامی محصولات به لحاظ کیفی می‌توانند در 5 رتبه مورد بحث و بررسی قرار بگیرند؛ به طوری که هر رتبه درجه کیفیتی متفاوتی را توصیف می‌کند. با وجود اینکه برندهای مطرح در عرصه تولید کتونی، کیفیت اصلی خود را به بازار معرفی می‌کنند، همچنان نمونه‌های تقلبی و کپی هم در بازار وجود دارد که به لحاظ ظاهری و کیفی، نسبت به نمونه اورجینال رده بندی می‌شوند.

نایک، آدیداس، پوما، کانورس، اسیکس و موارد بسیاری دیگر، از جمله برندهای مطرح و معروفی هستند که بیشترین تقاضا را از جانب رده‌های سنی مختلف دارند؛ اما نکته اصلی در رابطه با مبالغ بالایی است که برای مدل‌های مختلف کتونی این برندها تعریف می‌شود. به همین دلیل گزینه‌هایی که قیمت کمتری دارند، مخاطبان بیشتری پیدا می‌کنند. از این رو در ادامه این مقاله از شیکومد قصد داریم با ارائه توضیحات بیشتر، به پاسخ سوال کتونی مستر چیست؟ پاسخ دهیم.

کتونی مستر کوالیتی چیست؟

در برخورد اولیه با این عبارت، شاید بپرسید که کتونی مستر یعنی چی و چه تفاوتی با دیگر انواع دارد! به احتمال زیاد عبارت های کپی قبلا هم به گوش شما خورده باشد! محصولات های کپی به عنوان انواعی که شباهت فوق‌العاده‌ زیادی به نمونه اورجینال دارند، تحت این عنوان معرفی می‌شوند. از این رو بعد از نسخه اورجینال کتونی، نسخه های کپی قرار می‌گیرد. در نتیجه این نسخه به عنوان کلاس A بوده که با عنوان مستر کوالیتی هم قابل تعریف است.

بعد از کلاس A، دیگر کپی‌ها با توجه به نزول کیفیت، در کلاس‌های B، C و D قرار می‌گیرند. در رابطه با کتونی مستر کوالیتی باید گفت کتونی‌های های کپی ویتنام به مراتب بیشتر از انواع دیگر آشنا هستند و با وجود قیمت مناسبی که در مقایسه با انواع اورجینال دارند، کیفیت مطلوبی را در اختیار افراد قرار می‌دهند.

ما در مقاله ای دیگر، انواع روش تشخیص کتونی اصل از فیک را معرفی کرده ایم.

آيا کتونی مستر کوالیتی کیفیت خوبی دارد؟

قطعا کتونی‌ها در انواع اورجینال، در صدر جدول کیفی قرار می‌گیرند و می‌توان حداکثر کیفیت ممکن را برای آن‌ها تعریف کرد. در مقابل انواع کلاس‌های A، B، C و D که نسخه تقلبی و فیک هستند، به ترتیب از کیفیت آن‌ها کاسته شده و در نتیجه قیمت کمتری دارند.

کتونی مستر کوالیتی با کیفیت بالاتری در این دسته‌ بندی ساخته می‌شود و به لحاظ ظاهری، درصد شباهت آن به انواع اورجینال به قدری بالا است که عموما قابل تشخیص نیستند. در نتیجه تنها تفاوتی که می‌توان در کتونی‌های اورجینال و انواع مستر کوالیتی مورد بحث قرار داد، این است که متریال به کار رفته در انواع های کپی، دارای کیفیت نسبتا پایین‌تری از متریال اورجینال است.

این در حالی است که همه جزئیات، موبه‌مو و به طور کاملا شبیه‌سازی شده، برای انواع مستر کوالیتی در نظر گرفته می‌شوند. به همین دلیل کتونی مستر کوالیتی از کلاس B، C و D باکیفیت‌تر بوده و دوام و ماندگاری به مراتب بیشتری دارد.

دلایل خرید کتونی مستر کوالیتی چیست؟

کتونی مستر کوالیتی با وجود قرارگیری در دسته محصولات تقلبی و کپی، متقاضیان بسیاری دارد و می‌توان گفت ایرانیان غالبا مشتری این دسته از کتونی‌ها هستند؛ اما چه دلیلی باعث می‌شود افراد سراغ انواع های کپی بروند؟ در ادامه دلایل اصلی برای این انتخاب، مورد بررسی قرار گرفته شده است:

  • قیمت به عنوان یکی از اصلی‌ترین فاکتورها برای خرید انواع محصولات، از جمله دلایل منطقی جهت انتخاب کتونی مستر کوالیتی به شمار می‌رود. با توجه به اینکه در کشور ما محدودیت‌های وارداتی و تحریم‌ها سبب افزایش چشمگیر هزینه کالاهای اورجینال شده، نمی‌توان به راحتی سراغ این دسته از محصولات رفت. با این حال کتونی مستر کوالیتی با قیمت بهتر، شرایط بهتر و مناسب‌تری را فراهم می‌آورد.
  • شباهت بسیار به نمونه اورجینال، دلیل دیگری است که سبب تقاضای بالای خرید کتونی مستر کوالیتی شده‌. در واقع همانطور که گفته شد، این دسته از محصولات، با جزئیات مشابهی طراحی و تولید شده‌اند که تشخیص اصل یا کپی بودن آن‌ها تا حدی دشوار است.
  • کیفیت بحث دیگری بوده که اولویت قرار دادن آن می‌تواند به ماندگاری و دوام بیشتر محصول کمک کند. با توجه به اینکه کتونی یک آیتم کاربردی در استایل بوده و به دلیل استفاده مکرر آن، دائما دچار آسیب می‌شود، لازم است کیفیت خوبی داشته باشد تا افراد بتوانند به صورت مداوم، از آن استفاده کنند و نگران آسیب دیدن نباشند. در نتیجه کتونی کلاس A، گزینه مناسب‌تری خواهد بود.
  • کتونی‌های مستر کوالیتی از تنوع بالایی هم برخوردار هستند. در حقیقت کتونی‌های های کپی برای برندهای مطرح و تمامی مدل‌های آن‌ها طراحی می‌شوند و دست شما را در انتخاب بازتر می‌گذارند. این در حالی است که عموما کتونی‌های کلاس B، C و یا D، از تنوع کمتری برخوردارند و تنها مدل‌های محدود برندها را شامل می‌شوند.

سخن پایانی

به طور کلی با توجه به اینکه کتونی‌ها برای استایل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به سبک طراحی که دارند از تنوع بالایی برخوردار هستند، انتخاب گزینه مناسب از میان این انواع، می‌تواند علاوه بر توجه نسبت به ظاهر، با لحاظ فاکتورهای کیفیتی صورت بگیرد. از این رو توجه به رده بندی‌های کیفی مورد بحث، به شما در انتخاب گزینه‌های بهتر کمک خواهد کرد که در این مقاله گفتیم کتونی مستر کوالیتی از کیفیت بالایی نسبت به سایر مدل های کپی برخوردار است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد