با کتانی مشکی چی بپوشیم؟

با کتانی مشکی چی بپوشیم؟

اگر شما هم عاشق کتونی مشکی هستید، شاید برای شما هم سوال است که با کتانی مشکی چی بپوشیم؟ کفش کتانی مشکی به‌راحتی با اکثر لباس‌ها ست خواهد شد؛ به همین دلیل یکی از پر‌طرفدار‌ترین کتانی‌ها محسوب می شود. رنگ مشکی با دنیای مد سازگاری بسیار خوبی دارد. بسیاری از افراد می‌خواهند بدانند که با کتونی مشکی چه شلوار، پیراهن، مانتو و جورابی ست کنند. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم تا همواره استایل بسیار شیک و زیبایی با انواع کتانی مشکی داشته باشید؛ پس تا انتهای مطلب با شیکومد همراه باشید.

با کتانی مشکی چی بپوشیم؟

در ادامه به توضیح موارد زیر می پردازیم:

  • با کتانی مشکی چه شلواری بپوشم؟
  • با کتانی مشکی چه مانتویی بپوشیم؟
  • ست لباس زمستانی با کتونی مشکی
  • با کتانی مشکی چه جورابی بپوشیم؟

با کتانی مشکی چه شلواری بپوشیم

با کتانی مشکی چه شلواری بپوشم؟

اما سوال بسیاری از افراد به‌طور اختصاصی این است که با کتانی مشکی چه شلواری بپوشم؟ در پاسخ باید گفت:

  • شلوارهای لگ براق و یا معمولی: می‌توانید کتانی مشکی خود را به همراه شلوارهای لگ براق و یا معمولی بپوشید. شلوارهای لگ همان شلوارهای تنگ و چسبانی هستند که امروزه طرفداران بسیار زیادی هم دارند. در‌صورتی‌که قصد دارید از شلوار‌های لگ غیر‌براق استفاده کنید سعی کنید که کتانی‌های مشکی شما نیز براق نباشند و در صورت استفاده از شلوار براق سعی نمایید کتانی‌های براقی هم استفاده کنید.
  • شلوارهای جین: شلوارهای جین نیز گزینه‌های بسیار مناسبی هستند که به‌راحتی با کتانی مشکی ست می‌شوند. در صورت استفاده از کتانی‌های مشکی اسپرت بهتر است از شلوارهای جین استفاده کنید. ست شلوار جین به رنگ مشکی با کتانی مشکی پیشنهاد بسیار جذابی خواهد بود.
  •  شلوار پارچه‌ای: بر خلاف باور بسیاری از افراد استفاده از شلوارهای پارچه‌ای به همراه کتانی می‌تواند جذابیت خاصی به استایل شما دهد. در صورت استفاده از کتانی مشکی بهتر است از شلوار پارچه‌ای به رنگ مشکی نیز استفاده کنید.
  • شلوار اسلش: یکی از پر‌طرفدارترین شلوارها نزد مردان و زنان ایرانی شلوارهای اسلش هستند. در‌ صورتی‌ که از کتونی مشکی استفاده می‌کنید بهتر است از شلوار اسلش به رنگ مشکی نیز استفاده نمایید تا جذابیت بیشتری به استایل خود دهید.
  • شلوارهای چرمی: شلوارهای چرمی نیز گزینه‌های بسیار مناسبی برای ست کردن با کفش کتانی مشکی برای خانم‌ها هستند. نوع براق این نوع شلوارها محبوبیت بسیار بالاتری دارد؛ بنابراین شما باید این نوع شلوار را با کتانی‌های چرمی براق ست نمایید. به این موضوع دقت کنید که در صورت استفاده از کتانی‌های مشکی غیر‌براق استایل شما جذاب نخواهد شد و حتماً باید کفش نیز چرم و براق باشد.
  • شلوارهای پانکی: شلوارهای پانکی نیز محبوبیت بسیار زیادی به خصوص در بین جوانان دارند. این شلوارها دارای دوخت خاصی هستند و جیب‌های زیادی هم دارند. این نوع شلوارها به راحتی قابلیت ست‌شدن با کفش‌های مشکی را هم دارند. بهترین نوع کتانی برای این نوع شلوار، کتانی‌های اسپرت و طرح‌دار هستند.
  • شلوارهای دمپا: شلوارهای دمپا نیز جزء پر استفاده‌ترین شلوارها نزد جوانان هستند. این شلوارها در قسمت بالایی گشاد، در قسمت ساق مخروطی و در ناحیه قوزک پا تنگ هستند. بهترین نوع کتانی برای این شلوارها کتانی به رنگ مشکی خواهد بود.

البته شما می‌توانید انواع دیگری از شلوارها مانند شلوارهای اسکینی، پیلی‌دار، پیش‌بندی، ترکینگ و جیگینگ، مام استایل و مام فیت را با کتانی مشکی ست کنید. در ست کردن تمامی این شلوارها باید اصول و قواعدی را رعایت کنید.

در ادامه مناسب‌ترین شلوارها برای ست با کتانی مشکی نیز برای شما بیان خواهند شد.

ست شلوار پارچه‌ای و پالتو با کتانی مشکی

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که نمی‌توان شلوار پارچه‌ای را به‌همراه کتانی پوشید. این افراد کاملاً در اشتباه هستند؛ زیرا می‌توان شلوار پارچه‌ای مشکی رنگ را به‌راحتی با کتانی مشکی ست کرد. خرید یک پالتو به رنگ کرمی به همراه شلوار پارچه‌ای و کتانی مشکی می‌تواند یک جذابیت خاص به استایل شما دهد.

ست کتانی مشکی و شلوار جین با کت چرم

یکی از استایل‌ها و ست‌های بسیار زیبا برای خانم‌ها ست‌کردن کت چرم مشکی کوتاه با شلوار جین و کتانی مشکی خواهد بود. شما می‌توانید این نوع کت و شلوار را با هر کتانی مشکی مناسبی ست کنید. البته باید به این موضوع دقت کنید که به هیچ عنوان کت شما نباید بلند باشد؛ زیرا ظاهر نامناسبی پیدا خواهد کرد.

با کتانی مشکی چه مانتویی بپوشیم

با کتانی مشکی چه مانتویی بپوشیم؟

اما با کتانی مشکی چه مانتویی بپوشیم؟ بر خلاف کت چرم می‌توانید از مانتوهای بلند استفاده کنید و آن‌ها را به‌راحتی با کتانی مشکی ست کنید. شما می‌توانید با خرید مانتو بلند خاکستری و شلوار جین به رنگ آبی آن را به‌راحتی با کتانی مشکی ست کنید. در‌صورتی‌که از مانتوهای جلو باز بلند استفاده می کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که لباس زیر آن، هم رنگ کتونی و به رنگ مشکی باشد تا زیبایی استایل شما افزایش یابد.

ست لباس زمستانی با کتونی مشکی

یکی از مناسب‌ترین تیپ‌ها برای فصل پاییز و زمستان استفاده از کاپشن به رنگ زیتونی خواهد بود. خرید یک شلوار جین تنگ به رنگ آبی و یا مشکی و یا حتی شلوارهای مام استایل به عنوان مناسب‌ترین گزینه‌ها برای کتانی مشکی به شمار می‌روند. استفاده از یک پلیور نازک راه راه افقی برای زیر کاپشن زیتونی می‌تواند استایل شما را بسیار زیباتر کند.

یکی دیگر از مناسب‌ترین استایل‌ها برای فصل پاییز و زمستان استفاده از ژاکت بافت است. در‌صورتی‌که دوست ندارید از مانتو استفاده کنید می‌توانید ژاکت بافت را جایگزین آن کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم ژاکت بافت خود را با شلوار جین آبی رنگ و کتونی‌های مشکی ست کنید.

با کتانی مشکی چه جورابی بپوشیم

با کتانی مشکی چه جورابی بپوشیم؟

انتخاب جوراب مناسب برای کتانی مشکی یک چالش به حساب می‌آید. یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای کتانی مشکی، استفاده از جوراب‌های هم رنگ کتانی و به رنگ مشکی است. هماهنگی بین رنگ کتانی و جوراب تأثیر خوبی بر روی استایل شما خواهد داشت. به این نکته دقت کنید که به هیچ وجه بدون استفاده از جوراب، کتانی نپوشید؛ زیرا پاهای شما در کتانی عرق خواهند کرد.

به‌طور‌‌کلی و بر اساس قوانین مد بهتر است جوراب را با شلوار خود ست کنید. رنگ جوراب باید هم طیف با شلوار باشد. جوراب و شلوار هم رنگ می‌توانند استایل بسیار جذابی برای شما به ارمغان بیاورند. در صورت استفاده از کتونی سفید می‌توانید از جوراب سفید استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر، مقاله با کتانی سفید چی بپوشیم؟ را مطالعه کنید.

سخن پایانی

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که تمامی استایل‌ها را برای حداقل یک‌بار با کتانی مشکی ست کنید. بسیاری از افراد از انجام این امر ترس دارند؛ اما به هیچ عنوان هراس نداشته باشید و حتماً این مورد را امتحان کنید تا به یک استایل جذاب و دلخواه برسید. البته ما در این مقاله بهترین راه‌های ست‌کردن انواع لباس با کتانی مشکی را بیان کردیم تا بتوانید یک استایل زیبا و جذاب را برای خود انتخاب کنید. علاوه بر کتونی مشکی که بسیار زیبا و شیک است، برای تنوع می توانید از انواع کتونی استفاده کنید؛ البته قبل از خرید کتونی، حتما راهنمای خرید کتونی را مطالعه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد