راه های تشخیص کفش آل استار اصل

راه های تشخیص کفش آل استار اصل

آل استار برای مدت طولانی نماد مد و راحتی بوده و سال‌های زیادی است که در بازار کتونی جزو محصولات پرفروش به شمار می‌رود. همین امر باعث شده تا نمونه‌های تقلبی و بی‌کیفیت آن نیز تولید و روانه بازار شود. تشخیص کفش آل استار اصل از تقلبی کار ساده‌ای نیست. در واقع خرید آنلاین کفش هیجان‌انگیز است، اما چگونه می‌توان از اصالت آن مطمئن شد؟ در این مقاله، راهکارهایی کاربردی برای تشخیص کفش آل استار اصل از تقلبی ارائه شده است تا با خیال راحت دست به خرید بزنید.

راه‌های تشخیص کفش آل استار اصل

با توجه به عرضه نمونه‌های تقلبی و فیک کتونی در بازار، تشخیص کفش آل استار اصل می‌تواند کمی چالش‌برانگیز و سخت باشد. برای اطمینان از خرید یک جفت کتونی اورجینال آل استار، توجه به یک سری نکات، ضروری و مهم است که در ادامه بیان می کنیم.

تشخیص کفش آل استار اصل

روش اول: بررسی نوع بسته‌بندی و جعبه کفش

برندهای بزرگ محصولات خود را در یک پکیج زیبا و باکیفیت عرضه می‌کنند و بهترین راه برای تشخیص کفش آل استار اصل توجه به این نکته است. کفش‌های آل استار اصل معمولاً در جعبه‌های مخصوص برند Converse عرضه می‌شوند. برای همین جعبه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که جعبه آن دارای لوگو و اطلاعات دقیق محصول است. جعبه باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. همچنین کفش در داخل جعبه باید در کاغذهای روغنی یا کاغذهای خاص محافظ پیچیده شده باشد.

روش دوم: بررسی کردن تگ روی کفش

برای تشخیص کفش آل استار اصل، بررسی رنگ ستاره و طرح تگ روی کفش نیز به شما کمک زیادی خواهد کرد. برای این کار ستاره روی تگ کفش را بررسی کنید تا مطمئن شوید که رنگ آن آبی مایل به سرمه‌ای است. روی تگ هم یک طرح ستاره و امضای Chuck Taylor حک شده، برای همین اگر هر طرح یا نوشته اضافی دیدید باید بدانید که محصول روبروی شما تقلبی است. همچنین کیفیت چاپ روی تگ‌ را بررسی کنید تا از وضوح و کیفیت آن مطمئن شوید.

روش سوم: بررسی نشان تجاری و لوگو

راه دیگر برای تشخیص کفش آل استار اصل، بررسی نشان تجاری و لوگوی محصول است.

برای کفش آل استار باید روی لوگوی Converse علامت ثبت‌شده (®) وجود داشته باشد؛ همچنین لوگوی Converse باید دقیقاً در پشت کفش و روی بخش پاشنه باشد. لوگو باید کاملاً واضح و خوانا و شامل کلمه‌های "Converse" و "All Star" باشد.

همچنین باید از کیفیت رنگ و چاپ لوگو مطمئن شوید. برای این کار می‌توانید از مقایسه عکس کفش آل استار اصل در اینترنت با یک محصول تقلبی استفاده کنید. لوگوی کفش‌های تقلبی ممکن است از نظر چاپ کم‌رنگ‌تر یا چاپ شده با خطوط نامنظم باشد.

روش چهارم: بررسی کیفیت دوخت و متریال مورد استفاده برای تولید

دوخت تمیز و یکدست یکی از مشخصات اصلی کفش‌های اورجینال از برندهای معتبر چون آل استار است. در کفش‌های اصل شما شاهد دوخت‌ تمیز، یکدست و بدون نخ‌های اضافی هستید. همچنین از مواد دارای کیفیت بالا هم برای بخش زیرین و هم رویه کفش استفاده شده است. چنین موادی بوی نامطبوع و شیمیایی‌طور ندارند.

روش پنجم: بررسی بخش زیره کفش

برای تشخیص کفش آل استار اصل باید طرح آج در بخش زیره کفش را هم بررسی کنید. در کفش‌های اصل بخش زیره و آج آن دارای کیفیت بالایی هستند و با دقت در جزئیات طراحی شده‌اند. زیره کفش‌های آل استار اصل معمولاً از جنس لاستیک طبیعی با کیفیت بالا است.

کفش ال استار اصل و فیک

روش ششم: چک کردن برچسب و اطلاعات داخل کفش

کفش‌های آل استار معمولاً در بخش داخلی و روی زبانه دارای برچسبی هستند که اطلاعات مهمی چون کشور مبدأ، مواد تشکیل‌دهنده و نحوه شستشو درج شده است. این اطلاعات باید به ‌صورت واضح و خوانا باشند. همچنین در داخل کفش باید به زبان انگلیسی و با فونت مشخص عبارتConverse  درج شده باشد تا از اصالت کالا مطمئن شوید.

روش هفتم: بررسی قیمت کفش

قیمت یکی از مهم‌ترین فاکتورها است. کفش‌های آل استار اصل با توجه به برند و مدل، قیمت مشخصی دارند. قیمت‌ بسیار پایین یک جفت کفش آل استار ممکن است نشانه تقلبی بودن آن باشد.

برای همین همیشه سعی کنید کفش خود را از فروشگاه‌های معتبر، نمایندگی‌های رسمی Converse یا واردکننده‌های مستقیم کفش خریداری کنید.

روش هشتم: اسکن کردن بارکد

برای تشخیص کفش آل استار اصل با استفاده از اپلیکیشن‌های اسکن بارکد می‌توانید بارکد روی برچسب یا جعبه کفش آل استار را بررسی کنید. در صورت اصل بودن، شما به صفحه اصلی محصول در سایت کانورس هدایت خواهید شد. در غیر این صورت کفش انتخابی شما تقلبی است.

همچنین در برخی مدل‌های کفش آل استار شماره سریالی را مشاهده خواهید کرد که در بخش داخلی و روی برچسب درج شده است. می‌توانید این شماره سریال را در وب‌سایت رسمی Converse بررسی کنید. اگر کفش تقلبی باشد بارکد و شماره سریال آن در سایت رسمی کانورس وجود ندارد.

روش نهم: بررسی میزان راحتی و کیفیت کفش

کفش‌های آل استار اصل و اورجینال اغلب احساس راحتی مثال‌زدنی و کیفیت بالایی را به شما القا می‌کنند. اگر حس راحتی ندارید یا کفش باکیفیت نیست، توصیه می‌کنیم از خرید آن منصرف شوید.

راه های تشخیص ال استار اصل از فیک

نکات تکمیلی برای خرید کفش آل استار اصل

  • طرح‌ها و مشخصات کفش‌های آل استار به‌ مرور زمان و با توجه به تولید مدل‌های مختلف تغییر می‌کنند؛ بنابراین، قبل از خرید کفش مدنظر خود، مدلی که پسندیده‌اید را در وب‌سایت رسمی Converse بررسی کنید و از جزئیات طراحی و شکل بسته‌بندی آن آگاه شوید.
  • از افرادی که تجربه خرید آل استار دارند، مشورت بگیرید تا به شما در تشخیص کفش آل استار اصل کمک کنند.
  • سعی کنید از فروشندگانی خرید کنید که به اصالت محصولات خود اطمینان دارند و گارانتی اصالت کالا را ارائه می‌دهند.
  • اگر در مورد اصالت یک کفش انتخابی خود شک دارید، از کارشناسان آن فروشگاه سوال کنید و از او بخواهید که مدارک لازم را به شما نشان دهد.

شاید برای تان مفید باشد:

سخن پایانی

با وجود تمامی نکاتی که در این مطلب برای تشخیص کفش آل استار اصل گفته شد، این کار همیشه آسان نیست و نیاز به تجربه و دقت بیشتری دارد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ‌یک از این روش‌های گفته‌شده به‌ تنهایی تضمین‌کننده اورجینال و اصل بودن کفش آل استار نیست. بهترین راه، بررسی دقیق تمام جزئیات کفش انتخابی است تا خرید مطمئنی را تجربه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد