با صندل چه شلواری بپوشیم؟

با صندل چه شلواری بپوشیم؟

یکی از گزینه‌های مناسب کفش برای فصول گرم سال چون بهار و تابستان استفاده از انواع مدل صندل‌ها است. این نوع کفش‌های رو‌باز برای دورهمی و برخی مجالس گزینه‌ای ‌ایده‌آل هستند. اما ممکن است با این مشکل روبرو شوید که با صندل چه شلوار بپوشیم؟ صندل‌ها یک ویژگی مثبت دارند که با اکثر مدل و جنس شلوار قابلیت ست شدن دارند. پس اگر می‌خواهید با شلوار‌هایی که هماهنگی بیشتر با انواع ست صندل دارند آشنا شوید در ادامه این مقاله با شیکومد همراه باشید.

ست صندل با انواع شلوار جین

صندل با چه شلواری ست می‌شود؟ شلوار‌های جین. بله درست است! شلوار‌های جین را می‌توانیم اولین و بهترین گزینه برای پوشیدن در کنار صندل بدانیم. اما کدام مدل شلوار جین با کدام ست صندل تناسب بیشتری دارد؟

انواع ست صندل با شلوار جین:

  • صندل با شلوار مام استایل جین
  • صندل با شلوار بگی جین
  • صندل با شلوار اسکینی جین
  • صندل با شلوار بوت کات جین
  • صندل با شلوار زاپ دار جین

در ادامه به بررسی هر کدام از این ست های شلوار جین با صندل می پردازیم.

صندل با شلوار مام استایل جین

شلوار‌های مام استایل جین که اغلب در قسمت‌های پایین‌تر از زانو کمی گشادی دارند را به راحتی می‌توانید با انواع صندل تخت و پاشنه مدل ست کرده و برای رفتن به دورهمی‌های دوستانه، کافه‌گردی و مهمانی‌ها آماده باشید.

در نظر بگیرید، رنگ شلوار جین مام استایل با رنگ صندل باید هماهنگ باشد. رنگ‌های نئون و شاد از صندل‌ها با شلوار‌های جین روشن و صندل‌های رنگ تیره با شلوار‌های مام استایل تیره هماهنگ‌تر خواهند بود.

صندل رو با چه شلواری بپوشیم

صندل با شلوار بگی جین

در جواب این سوال که صندل با چه شلواری میاد، باید اشاره کنیم، شلوار‌های بگی و گشاد جین یکی از گزینه‌های مناسب هستند. این شلوار‌ها در چند سال اخیر بسیار ترند شده‌اند و با پوشیدن آن‌ها در کنار انواع صندل می‌توانید یک استایل به روز و مدرن برای روز‌های گرم تابستان داشته باشید.

هر مدل صندل را می‌توانید با شلوار بگی بپوشید اما اگر هدفتان بلند‌تر دیده شدن قدتان است، می‌توانید از صندل لژ دار یا پاشنه بلند به جای صندل‌های تخت استفاده کنید. درصورتی که به خرید یا گردش می‌روید که نیاز به طی مسافت نسبتا طولانی به صورت پیاده خواهید داشت، پیشنهاد می‌کنیم شلوار بگی جین را به همراه صندل‌های تخت بپوشید تا راحتی بیشتری را احساس کنید.

شلوار بگ لی با صندل

صندل با شلوار اسکینی جین

شلوار‌های اسکینی یا همان جذب جین از دیگر گزینه‌های مطرح در چالش این سوال که با صندل چه شلواری بپوشیم خواهد بود.

می‌توانید از انواع مدل و رنگ شلوار جذب و اسکینی چون فاق بلند و فاق کوتاه را در کنار صندل استفاده کنید. در نظر بگیرید مدل شلوار اسکینی با مدل و طرح صندل هماهنگ باشد. به عنوان مثال شلوار طرح راک که سبک غیر رسمی در استایل دارد با صندل‌های که ساده نیستند هماهنگ‌تر خواهد بود.

شلوار مناسب صندل

صندل با شلوار بوت کات جین

یکی از شلوار‌های بسیار پرطرفدار در استایل خانم‌ها شلوار بوت کات یا همان شلوار دمپا‌گشاد جین است‌. این نوع شلوار‌ها حالت نیمه‌رسمی نیز به استایل می‌بخشند.

صندل پاشنه بلند و لژ‌دار بهترین مدل صندل‌ها هستند که می‌توانیم در کنار شلوار‌های جین بوت کات آن‌ها را داشته باشیم. فراموش نکنید این استایل برای پیاده‌روی‌های طولانی به دلیل پاشنه‌دار بودن صندل توصیه نمی‌شود. اما اگر به یک ملاقات دوستانه و یا کافه‌گردی دعوت شده‌اید، شلوار بوت کات جین با صندل مدل پاشنه‌دار را نباید نادیده بگیرید.

صندل با چه شلواری

صندل با شلوار زاپ دار جین

شلوار زاپ دار جین از جمله شلوار‌های اسپرت و غیر‌رسمی برای خانم‌ها در نظر گرفته می‌شود.

این مدل شلوار‌های جین با صندل‌های تخت به خوبی هماهنگ می‌شوند. صندل‌های تخت مدل گلادیاتوری که اغلب به صورت بند‌دار پهن هستند و صندل پاشنه‌بلند بند نازک، می‌توانند بهترین گزینه‌های صندل برای ست کردن با شلوار‌های زاپ دار باشند‌. پس اگر این سوال را خود می‌پرسید که صندل رو با چه شلواری بپوشیم که استایل روزمره و در عین حال سبک تضاد و مدرنی داشته باشیم، شلوار زاپ دار یکی از گزینه‌ها خواهد بود.

صندل با چه شلواری میاد

ست صندل با انواع شلوار پارچه‌ای

شلوار‌های پارچه‌ای می‌توانند ایده‌آل‌ترین شلوار برای روز‌های گرم تابستان و حتی بهار باشند. این نوع شلوار‌ها به دلیلی راحتی و خنکی بالایی که دارند بهتر است در فصول گرم سال پوشیده شوند. اما گزینه مطرح برای ست کردن کفش با انواع شلوار پارچه‌ای، صندل‌ها هستند. اما چه مدل شلوار پارچه‌ای با چه نوع صندلی تناسب و هماهنگی بیشتری دارد؟

انواع ست صندل با شلوار پارچه ای:

  • صندل با شلوار راسته پارچه‌ای
  • صندل با شلوار بگی کوتاه پارچه‌ای
  • صندل با شلوار دمپا‌گشاد پارچه‌ای
  • صندل با شلوار پارچه‌ای چاک دار

در ادامه به بررسی هر کدام از این ست های شلوار پارچه ای با صندل می پردازیم.

صندل با شلوار راسته پارچه‌ای

اگر می‌خواهید یک استایل کمی کلاسیک‌تر و به نوعی رسمی‌تر با صندل داشته باشید، شلوار راسته پارچه‌ای را حتما در نظر بگیرید.

شلوار‌های پارچه‌ای مدل راسته را می‌توانید از جنس نخی، کرپ و لنین انتخاب کرده و با یک صندل تخت ست نمایید. دقت داشته باشید، رنگ‌های تیره از این مدل شلوار‌های پارچه‌ای با رنگ‌های تیره و مدل‌ ساده از صندل‌ها هماهنگی بیشتری دارند و استایل شما را به سبک کلاسیک نزدیک‌تر خواهند کرد.

با صندل چه شلواری بپوشم

صندل با شلوار بگی کوتاه پارچه‌ای

اگر در یک روز داغ تابستانی به یک دورهمی دوستانه در بیرون دعوت هستید یا می‌خواهید به یک گردش یا کافه‌گردی کوتاه بروید، ممکن است از خود بپرسید با صندل چه شلواری بپوشم؟ شلوار بگی و گشاد پارچه‌ای در رنگ‌های روشن بسیار خنک هستند و انتخاب بسیار مناسبی برای پوشیدن با صندلی‌های تخت و پلتفرمی خواهند بود. فراموش نکنید می‌توانید از ترکیب مونوکروم در استایل صندل و شلوار بگی پارچه‌ای استفاده کنید و یک استایل تابستانه شیک داشته باشید. به عنوان مثال اگر شلوار بگی در رنگ نسکافه‌ای روشن می‌پوشید می‌توانید از یک صندل بند‌دار رنگ نسکافه‌ای تیره یا قهوه‌ای استفاده کنید.

با صندل چه شلواری بپوشیم

صندل با شلوار دمپا‌گشاد پارچه‌ای

شلوار دمپا گشاد پارچه‌ای یکی از شلوار‌های بسیار راحت و خنک بوده که بهترین گزینه کفش برای پوشیدن آن‌ها در روز‌های بهار و تابستان، صندل است. پوشیدن صندل با شلوار پارچه‌ای دمپا‌گشاد کمی استایل کلاسیک‌تر به شما خواهند داد.

شلوار‌های دمپا گشاد پارچه‌ای را می‌توانید با انواع صندل چون صندل پلتفرمی، پاشنه‌بلند و تخت ست کنید. اما این نوع شلوار‌ها با صندل‌های پاشنه بلند و پلتفرمی هماهنگی بیشتری دارند و به زیبایی استایل کمک می‌کنند.

شلوار با صندل

صندل با شلوار پارچه‌ای چاک دار

مدل شلوار پارچه‌ای چاکدار مانند شلوار‌های گشاد و راسته اصولا مناسب فصول گرم سال مانند بهار و تابستان است و برای فصول پاییز و زمستان استفاده کمتری دارند. البته که برای مهمانی‌ها و مجالس پوشیدن شلوار پارچه‌ای چاک دار در هر فصلی محدودیتی نخواهد داشت.

انواع صندل به خصوص صندل‌های پاشنه بلند و تخت یکی از گزینه‌های مناسب برای پوشیدن با این نوع شلوار‌‌ها هستند. در نظر بگیرید با پوشیدن این مدل شلوار‌ها در کنار صندل، استایل نیمه‌رسمی و در عین حال راحتی خواهید داشت چراکه شلوار‌های چاک دار پارچه ای مناسب استایل اسپرت نیستند.

ست صندل با شلوار

مقالات مرتبط:

جمع‌بندی

صندل‌ها برای ست کردن سریع و راحت شلوار و داشتن یک استایل جذاب و در عین حال روزمره و تابستانی بهترین گزینه هستند. این نوع کفش‌های روباز با انواع شلوارها ست خواهند شد و استایلی کژوآل، مدرن و در برخی مواقع نیمه‌رسمی برای شما فراهم می‌کنند. در فصول گرم سال برای قدم زدن در طبیعت چون کنار دریا یا خرید‌های روزانه و یا دورهمی‌های دوستانه انواع طرح و رنگ صندل با شلوار‌های ترند و رنگ روشن به خصوص جین‌های روشن به جذابیت استایل تان می‌افزاید. ما در این مقاله به معرفی انواع ست صندل با شلوار پرداختیم.

امیدواریم با خواندن این مقاله برای این سوال که با صندل چه شلواری بپوشیم جواب‌های مناسب پیدا کرده باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد