با صندل چه جورابی بپوشیم؟ [9 ایده ی خاص]

با صندل چه جورابی بپوشیم؟ [9 ایده ی خاص]

صندل با جوراب! صنعت مد باز هم انقلاب دیگری کرده است. این ست جذاب که در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی رایج بود، بار دیگری بازگشته است؛ اما در دنبال کردن آن باید مراقبت باشید؛ چرا که هر جورابی را نمی‌توانید با صندل‌های مورد علاقه خود ست کنید. پس با صندل چه جورابی بپوشیم؟ در ادامه پیشنهادات جذاب و متنوعی را برای شما شرح خواهیم داد. با شیکومد همراه باشید.

با صندل میشه جوراب پوشید؟

پیش از انتخاب جوراب برای صندل، در ابتدا باید دید که آیا با صندل جوراب میپوشن؟ بله قطعاً می‌شود. در واقع در دنیای مد امروزی که دیگر هیچ قوانین سفت و سختی برای ست کردن لباس‌ها، کفش‌ها و استایل‌ها وجود ندارد. تنها برای جذاب‌تر کردن این ست و افزودن به زیبایی آن، می‌توانید از پیشنهاداتی استفاده کنید که رواج و محبوبیت بیشتری دارند. در ادامه با ما همراه باشید.

۹ ایده برای صندل با جوراب

۹ پیشنهادی که در این قسمت برای پاسخ به با صندل چه جورابی بپوشیم برای شما داریم، موارد متنوعی هستند که با استایل‌ها و سلایق مختلف هماهنگی دارند.

در مجموع این 9 ایده، بهترین گزینه‌ها برای پوشیدن جوراب با صندل در فصول گرم و خنک سال هستند:

  • صندل با جوراب شلواری
  • صندل با جوراب شیشه ای
  • صندل با جوراب رنگ پا
  • صندل با جوراب نازک
  • صندل با جوراب سفید
  • صندل با جوراب همرنگ
  • صندل با جوراب طرح‌دار
  • صندل با جوراب نئونی
  • صندل با جوراب ست کیف

در ادامه هر مورد را توضیح می دهیم.

1.صندل با جوراب شلواری

آیا به استایل‌های خنک و راحت تابستانه علاقه دارید؟ پیراهن‌های رنگی و ساحلی با صندل‌های جذاب برای لذت بردن از کمی دخترانگی رنگارنگ؟ یک جوراب شلواری خوش‌رنگ با صندل‌های شما می‌تواند این استایل را به زیباترین حالت ممکن برساند.

نکته مهم و جالب در خصوص این نوع استایل و ست کردن این است که جوراب شلواری می‌تواند پوشش کامل و کافی را برای پاها ایجاد کند. در نتیجه استایلی مناسب برای خرید، بیرون رفتن و حتی یک قرار ملاقات در کافه با دوستان را فراهم می‌کند.

صندل با جوراب شلواری

2.صندل با جوراب شیشه ای

یکی از ست‌های جذابی که می‌توانید برای جوراب با صندل در نظر بگیرید، پوشیدن جوراب شیشه‌ای با صندل است. این ترکیب با انواعی از مانتو، شلوار، بلوز و شومیز ست می‌شود. همچنین برای سنین مختلف مناسب است. به عبارتی دیگر، ترکیبی است که برای همه افراد با سلایق و سنین مختلف پیشنهاد می‌کنیم.

در ضمن جوراب شیشه‌ای ترکیب ساده‌ای است و جلب توجه نمی‌کند. اگر می‌خواهید در روزهای گرم تابستانی در ملاقات یا محلی نسبتاً رسمی و حتی کاری حضور پیدا کنید، می‌توانید از این ست بهره بگیرید. به شرطی که رنگ جوراب خنثی، ساده و یا نود باشد.

ندل و جوراب توری

3.صندل با جوراب رنگ پا

آیا هنوز ترند و ایده صندل با جوراب برای شما جا نیفتاده است؟ با این ست احساس خوب و راحتی ندارید؟ بهتر است با جوراب رنگ پا شروع کنید. یک جوراب رنگ پای ساده را با صندل خود بپوشید و در صورتی که جلوی صندل باز است، مدل‌های کاملاً یک رنگ را بپوشید. برای این ست بهتر است شلوار بلندی را انتخاب کنید تا مچ جوراب را پوشش دهد.

صندل با جوراب رنگ پا

4.صندل با جوراب نازک

اگر می‌خواهید جورابی خنک با صندل خود بپوشید اما در عین حال رنگ پا، شیشه‌ای و بدن نما نباشد، جوراب‌های نازک را انتخاب کنید. حتی می‌توانید برای کمی خلاقیت و خاص‌تر بودن به سراغ مدل‌های نازک و طرح‌دار بروید. البته به طرح‌های پیچیده نیازی نیست.

حتی جوراب نازک اما با نوارهای رنگی دور مچ پا یا نوک پا کافی است تا سلیقه متفاوت و زیبای شما را نمایان کند. جوراب‌های گیپور یا طوری نازک هم وابسته به سلایق و سن شما می‌توانند جایگزین جذابی برای این نوع ست کردن باشند.

البته در این صورت باید یک نکته مهم را رعایت کنید. تنها در صورتی که صندل شما طرح شلوغی نداشته باشد و ساده باشد، می‌توانید از جوراب نازک دارای نوارهای رنگی، گیپوری، نگینی، مرواریدی و راه‌راه را استفاده کنید.

صندل با جوراب طرح دار

5.صندل با جوراب سفید

صندل با جوراب سفید یکی از جذاب‌ترین و قدیمی‌ترین استایل‌های صندل است. حتی می‌توان گفت جوراب سفید جوراب مخصوص صندل است. این جوراب ساده اما شیک و زیبا می‌تواند با هر نوع صندلی پوشیده شود. فرقی نمی‌کند که در چه فصل و زمانی هستیم، می‌توانید جوراب سفید ضخیم یا خنک را با صندل زیبا بپوشید و به خرید، میهمانی، قرار دوستانه یا دورهمی بروید.

انتخاب مانتو برای صندل با این جوراب‌ها هم بسیار آسان است. تقریباً هر نوع مانتو شلواری با این ترکیب مینیمال ساده ست می‌شود. حتی اگر هوا گرم است و می‌خواهید یک مانتوی بلند ساده یا کفتان و پیراهن بپوشید، جوراب سفید و صندل این استایل شما را همراهی خواهند کرد.

برای مثال اگر یک صندل دکتر مارتین ساده و شیک دارید، بهترین جوراب برای آن جوراب سفید، ساده و بدون طرح است.

صندل با جوراب سفید

6.صندل با جوراب همرنگ

به استایل‌های عجیب، متفاوت و رنگی رنگی خاص علاقه‌ای ندارید؟ از افرادی هستید که استایل‌های ساده، مینیمال و کژوال را علاقه بیشتر می‌پسندید؟ بهترین جوراب برای صندل شما جوراب همرنگ است. با این جوراب می‌توانید ترکیبی ساده درست کنید که در عین حال شیک و جذاب است.

به این ترتیب حتی سایر افراد نگاه خواهند کرد و خیلی از آن‌ها نخواهند دانست که آیا این ست نوعی کفش است یا جورابی همرنگ با صندل پوشیده‌اید؟ این نوع ست کردن برای صندل مشکی عالی است اما با هر لباس و مانتویی ست نمی‌شود. برای مثال برای لباس‌های نیمه رسمی و کژوال یا حتی کلاسیک مناسب است اما برای استایل‌های دخترانه، تینجیری و غیره چندان پیشنهاد نمی‌شود.

صندل با جوراب همرنگ

7.صندل با جوراب طرح‌دار

در صورتی که به دنبال یک ست منحصر به فرد هستید تا تعریف و توجه دوستان خود را جلب کنید، بهتر است صندل با جوراب طرح‌دار را امتحان کنید. لازم نیست حتماً صندل‌های بندی خاص، پاشنه‌دار و مجلسی را برای تابستان خود انتخاب کنید، یک صندل ساده، راحت و طبی با جوراب طرح‌دار تمام آن چیزی است که برای لذت بردن از فصول گرم نیاز دارید.

اگر صندل‌های راحتی، طبی و روزمره با رنگ‌های شاد بهاری یا حتی رنگ‌های خنثی دارید، یک جفت جوراب طرح‌دار با طرح‌های جذاب می‌تواند استایل شما را تازه و شاداب کند. البته این ترکیب با صندل‌های مشکی و رسمی پیشنهاد نمی‌شود، مگر آنکه جوراب‌های شما مشکی راه‌راه، شطرنجی و یا سایر مدل‌های گرانج و مشابه باشد.

اگر استایل کلی شما، برای مثال مانتو و شلوار یا شال، دارای طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی است، این جوراب‌ها بهترین گزینه برای پوشیدن با صندل هستند.

تعدادی از طرح‌های پیشنهادی که می‌توانید آن‌ها را استفاده کنید، این موارد را شامل می‌شود:

  • جوراب‌های گل‌دار
  • جوراب‌های رینگی
  • جوراب‌های لنگه به لنگه
  • جوراب‌های عروسکی

صندل با جوراب طرح‌دار

8.صندل با جوراب نئونی

جوراب‌های نئونی از ترندهایی هستند که هیچ‌گاه قدیمی و به اصطلاح خز نشدند! بلکه همیشه طرفدارانی دارند و بسیاری از افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند. این نوع جوراب می‌تواند برای ترکیب تابستانی، شاد و خنک شما انتخاب عالی دیگری باشد.

برای مثال جوراب‌های نئونی سبز، صورتی و آبی خاص را با قسمت دیگری از لباس‌های خود همچون پیراهن، شال یا شومیز خود ست کنید. این ترکیب زمانی عالی می‌شود که رنگ صندل هم فانتزی و شاد باشد.

صندل با جوراب نئونی

9.صندل با جوراب ست کیف

صندل‌ها تنها چیزی نیستند که می‌توانید رنگ و مدل کیف را با آن‌ها ست کنید. زمانی که صندل با جوراب بپوشید، آن را به راحتی با کیف ست کنید و از جذابیت لذت ببرید. برای مثال یک جفت جوراب آبی و پاستیلی را با کیف هم‌رنگ آن استفاده کنید تا ست شما چندان دور از ذهن و انتظار بینندگان نباشد.

صندل با جوراب ست کیف

مقالات مرتبط:

جمع بندی

در این مطلب ایده‌های جذاب، خاص و حتی عام‌پسندی را برای ست کردن جوراب با صندل و استایل کلی پیشنهاد کردیم. با توجه به سلیقه خود می‌توانید هر یک را انتخاب و امتحان کنید تا از یک استایل خنک بهاری، تابستانی و حتی پاییزی لذت ببرید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد