با صندل چه مانتویی بپوشیم؟

با صندل چه مانتویی بپوشیم؟

حس خوب تغییر از بوت و کفش‌های ضخیم به صندل‌های سبک و راحت یکی از مزایای مهم تابستان است. این استایل‌ها باعث جذاب‌تر شدن فصول گرما می‌شوند و خانم‌های بسیاری کل زمستان را منتظر این هستند. حال که زمانش فرا رسیده است، همان سؤال همیشگی به وجود می‌آید: با صندل چه مانتویی بپوشیم؟ در این مطلب می‌خواهیم یک بار برای همیشه به این سؤال پاسخ دهیم و چند ایده برای ست صندل با مانتو را برای سلایق مختلف مطرح کنیم. در نتیجه ادامه مطلب را از دست ندهید و با شیکومد همراه باشید.

انواع مدل های ست صندل با مانتو

همان‌طور که می‌دانید، سلایق خانم‌ها در انتخاب مانتو بسیار متنوع و متفاوت است؛ به همین دلیل در این قسمت انواعی از مانتوهای مناسب صندل را با صندل بررسی می‌کنیم.

در این مقاله ست کردن صندل با انواع مانتوهای زیر را بررسی می کنیم:

  • صندل با مانتو بلند
  • صندل با مانتو جین
  • صندل با مانتو ژاکارد
  • صندل با مانتو جلو باز
  • صندل با مانتو عروسکی
  • صندل با مانتو شومیزی
  • صندل با مانتو کتی
  • صندل با مانتو پیراهنی

در ادامه هر مورد را توضیح می دهیم.

صندل با مانتو بلند

صندل با مانتو بلند

صندل با مانتو بلند می‌تواند ساده‌ترین و در عین حال شیک‌ترین استایل تابستانی باشد. این استایل برای انواع محیط‌ها کاربرد دارد و می‌تواند در مدت زمانی طولانی پاسخگوی سؤال چی بپوشم برای خانم‌ها باشد.

صندل‌های مختلفی را می‌توانید با انواع مانتوهای بلند ست کنید؛ برای مثال:

  • صندل ماکرومه را می‌توانید با مانتوهای بلند سنتی مانند ست کنید.
  • صندل‌های پلتفرم را با مانتوهای بلند جلوباز رنگی ست کنید.
  • صندل‌های بندی یا دارای بند بلند هم مدل‌هایی استثنایی برای ست کردن با مانتوی بلند هستند.
  • حتی اگر استایلی رسمی‌تر یا مناسب میهمانی و دورهمی‌های خاص می‌خواهید، می‌توانید صندل پاشنه بلند جذاب خود را با مانتوی بلند شیک و زنانه ست کنید. این استایل می‌تواند با اکسسوری‌های طلایی، کیف بند زنجیری و کمربندهای شیک زنانه تکمیل شود.

در مجموع در انتخاب مانتوی بلند با صندل دست بازی دارید. تقریباً هر جنس و شکل مانتوی بلندی با انواع صندل ست می‌شود. تنها باید یک قانون را رعایت کنید. مانتوی بلند شما مدل اداری نباشد. بلکه بهتر است مانتویی عروسکی، کژوال، مینیمال، اسپورت، دخترانه، نخی، ساده و سایر مدل‌های مشابه باشد.

صندل با مانتو جین

صندل با مانتو جین

داشتن یک مانتوی جین یا لی در کمد برای هر دختر خانم باسلیقه‌ای ضروری است. از ست کردن با هودی و استایل‌های زمستانی جذاب تا با ست کردن با صندل و استایل‌های تابستانی، این مانتوها همراه همیشگی شما خواهند بود.

می‌توانید مانتوی جین خود را با یک شلوار مام استایل یا حتی شلوار بگ و نیم بگ همرنگ ست کنید. سپس برای تکمیل این ست، ان را با صندل پلتفرم یا چرم تکمیل کنید. البته بهتر است در صورتی که صندلی ساده دارید، به سراغ مانتو و شلوار جین خود بروید. صندل‌های عروسکی و خاص ترکیب چندان جالبی با مانتوهای جین نیستند.

صندل با مانتو ژاکارد

صندل با مانتو ژاکارد

کمتر کسی برای پاسخ به سؤال با صندل چه مانتویی بپوشیم، به مانتوهای ژاکارد فکر می‌کند؛ اما این ست هم می‌تواند برای خانم‌های شیک پوش که استایل‌های خانمانه و نیمه‌رسمی را می‌پسندند، انتخابی جذاب باشد. شاید شما هم مانتوی ژاکارد خود را گوشه کمد گذاشته باشید تا تنها در مجالس و میهمانی‌ها استفاده کنید، اما با استایل صحیح امکان استفاده از آن با صندل هم وجود دارد.

مانتوهای ژاکارد مدل‌هایی مزونی و مجلسی هستند که اغلب در طرح مانتوی کتی طراحی می‌شوند. این نوع مانتو را می‌توانید با صندل‌های چرم، پاشنه‌دار، ساده یا نیمه‌رسمی بپوشید. صندل‌های فانتزی و خاص مناسب آن نیستند. در نتیجه ست کردن صندل با مانتوی ژاکارد به نوع صندل شما بستگی دارد.

صندل با مانتو جلو باز

صندل با مانتو جلو باز

انواع مانتوی جلو باز با انواع صندل ست می‌شوند. از آنجایی که اغلب مدل‌های مانتو جلو باز از نوع اسپورت، خنک، تابستانی و گاهی کژوال و روزمره هستند، ست جذابی برای صندل‌های راحتی هستند. حتی اگر یک صندل یا اسلیپر ماکرومه دارید و نمی‌دانید آن را با چه مانتویی بپوشید، مانتوهای جلو باز و به خصوص بلند خود را با آن امتحان کنید.

البته باید در انتخاب شلوار برای این استایل مراقب باشید. شلوارهای نیم بگ، بگ، راسته و بلند برای این استایل کژوال ساخته نشده‌اند. شلوارهای لینن، شلوارهای مام، شلوارهای اسکینی و مدل‌های کوتاه انتخاب بهتری هستند. حتی یک دامن قد متوسط و به نسبت بلند تابستانی هم می‌تواند این استایل را به یک استایل خنک و راحت تابستانه تبدیل کند.

صندل با مانتو عروسکی

صندل با مانتو عروسکی

مانتوهای عروسکی اغلب مدل‌هایی با پارچه‌های طرح‌دار، چین دار، کوتاه، پفکی و خاص هستند. این مانتوها در بیشتر مدل‌ها دارای رنگ‌های بهاری و تابستانی از جمله صورتی، سرخابی، سبز، نارنجی و آبی آسمانی هستند. برای افرادی که به دنبال یک ست دخترانه و ناز برای پوشیدن مانتو با صندل هستند، مانتوهای عروسکی هم می‌توانند انتخاب جذابی باشند.

مانتوی عروسکی را می‌توانید به راحتی با مدل‌های مختلفی از صندل ست کنید. برای مثال انواع صندل‌های شیک و جذاب جلو بسته، پاشنه دو سانتی، مرواریدی، بندی، شیشه‌ای و حصیری می‌توانند با این مانتو استفاده شوند. حتی صندل‌های پلتفرم و ساده همرنگ با مانتو می‌توانند این استایل را تکمیل کنند.

صندل با مانتو شومیزی

صندل با مانتو شومیزی

مانتوهای شومیزی تا حدودی به مانتوهای عروسکی شباهت دارند؛ با این تفاوت که در اغلب مدل‌های مانتوی شومیزی پارچه‌ها ساده‌تر و کژوال‌تر از مانتوهای عروسکی هستند. در مدل‌های شومیزی انواع مانتوهای کوتاه با جنس‌های نخی، لینن، بابوس، خامه دوزی، ابرو بادی و سایر جنس‌های خنک و سبک مشابه دوخته می‌شوند؛ در نتیجه مانتویی بهاری و تابستانی به حساب می‌آید و بالطبع انتخابی عالی برای ست کردن با صندل است.

این نوع مانتو با انواع شلوارهای بوت کات، مام، بگ و نیم بگ ست می‌شود. در نتیجه وابسته به نوع شلوار، صندل‌های مختلفی را هم می‌توانید با آن بپوشید. برای مثال صندل‌های لژ دار، مکرومه، گلادیاتور، تخت، پلتفرم و حتی صندل لا انگشتی را هم می‌توانید با این مانتوی ساده و خنک تابستانی ست کنید.

صندل با مانتو کتی

صندل با مانتو کتی

مانتوهای کتی اغلب از مدل‌های نیمه‌رسمی و رسمی هستند. به همین دلیل زمانی که نوبت به ست کردن مانتو با صندل می‌رسد، اغلب افراد این مانتوها را کنار می‌زنند و به ست کردن آن‌ها با صندل‌های خود فکر نمی‌کنند. در حالی که در ست کردن لباس یا استایل به ویژه ست کردن صندل و مانتو همه چیز به مهارت شما در هماهنگ کردن لباس‌ها بستگی دارد.

در نتیجه می‌توانید مانتوی کتی، مازراتی، طرح سنتی و خاص را هم با صندل‌های جذاب خود ست کنید. تنها به شرطی که نوع و مدل مانتو با صندل‌ها تضاد نداشته باشد. برای مثال اگر مانتو از جنس مازراتی، رسمی و مجلسی است، آن را با صندل‌های پاشنه‌دار و مشابه ست کنید. صندل‌های اسپورت، تخت و راحتی مدلی مناسب برای این مانتو نیستند.

صندل با مانتو پیراهنی

صندل با مانتو پیراهنی

آخرین پاسخ به سؤال با صندل چه مانتویی بپوشیم، مانتوهای پیراهنی و عبایی هستند. از آنجایی که این مانتوها برای تابستان و هوای خنک تولید شده‌اند و در عین حال صندل‌ها هم برای این هوا هستند، به راحتی می‌توانید آن‌ها را ست کنید.

مانتوهای عبایی مدل‌های گشاد و بلندی هستند که آستین آن‌ها کیمونو است. مانتوهای پیراهنی هم مانتوهای بلند و جلوبسته هستند که با نام کفتان هم شناخته می‌شوند. این نوع مانتوهای خنک و مخصوص تابستان بهترین مدل‌ها برای ست کردن با صندل و پوشیدن در محیط‌های مختلف از دورهمی‌ها تا خرید و حتی یک شام دوستانه هستند. 

مانتوی عبایی را می‌توانید با انواع صندل‌های بدون پشت، اسلیپر و تخت ست کنید. مانتوی پیراهنی را هم به همین شکل می‌توانید با انواع صندل‌های مشابه، لژدار، پاشنه‌دار و سایر مدل‌ها ست کنید.

برای بهتر کردن استایل خود با صندل، مقالات با صندل چه جورابی بپوشیم؟ و با صندل چه شلواری بپوشیم؟ را مطالعه کنید.

جمع بندی

برای استایل‌های بهاری و تابستانی می‌توانید از انواع ست‌هایی که در این مطلب برای مانتو و صندل ذکر کردیم، کمک بگیرید. تنها به خاطر داشته باشید که وابسته به نوع ست کردن شما، صندل‌های مختلفی را می‌توانید با انواعی از مانتوهای کمد خود بپوشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد