معرفی انواع صندل زنانه و دخترانه

معرفی انواع صندل زنانه و دخترانه

با انواع صندل زنانه تابستان خود را لذت‌بخش‌تر از همیشه کنید! گاهی هیچ‌چیز به اندازه حس تعریق شدید به خصوص برای پاها در کتونی زنانه نمی‌تواند روز تابستانی زیبا را به یک روز طاقت‌فرسا و سخت تبدیل کند. اما با انتخاب صندل زنانه و دخترانه جذاب و مناسب، می‌توانید این اوضاع را تغییر دهید. برای این کار باید حتماً با انواع صندل زنانه و دخترانه آشنا شوید تا بهترین مدل را برای لباس‌ها و سلیقه خود انتخاب کنید. برای آشنایی با نام انواع صندل زنانه تا انتهای مطلب را با شیکومد همراهی نمایید.

۱۰ مدل انواع صندل زنانه

صندل‌های زنانه مدل‌های بسیار زیادی دارند. این نوع کفش دخترانه و زنانه می‌تواند با تنوع بالا خود از محیط کار تا یک پیاده‌روی و میهمانی دوستانه با شما همراه باشد. البته تنها در صورتی که با این ۱۰ مدل صندل زنانه آشنا شوید و مدل مناسب را انتخاب کنید.

نام انواع صندل زنانه و دخترانه:

  • صندل تخت
  • صندل لژ دار
  • صندل بند دار
  • صندل جلو بسته
  • صندل مجلسی
  • صندل کنفی
  • صندل طبی
  • صندل گلادیاتور
  • صندل انگشتی
  • صندل حصیری

در ادامه به معرفی هر کدام می پردازیم.

انواع صندل زنانه: مدل تخت

1.صندل تخت

اولین و ساده‌ترین نوع صندل که هم مدل‌های زیبای دخترانه و هم زنانه را شامل می‌شود، صندل تخت است. این صندل دارای طراحی ساده‌ای است که زیره آن هیچ لژ و یا پاشنه‌ای ندارد. صندل‌های تخت بسیار نرم و راحت هستند و وزن خیلی کمی دارند.

همچنین این صندل حتی می‌تواند به آسانی تا و جمع شود. اغلب این مدل‌ها از جنس‌های لطیف و چرمی تولید می‌شوند. صندل تخت را می‌توانید به آسانی با هر لباس و مانتویی ست کنید، تنها به شرطی که به رنگ و طرح محصول دقت داشته باشید.

اسم انواع صندل: صندل لژ دار

2.صندل لژ دار

صندل لژ دار مدلی است که دقیقاً برخلاف صندل‌های تخت طراحی شده است. صندل‌های تخت هیچ‌گونه لژ و پاشنه‌ای ندارند، در حالی که صندل‌های لژ دار دارای لژ بلند و اغلب ۳ سانتی‌متری یا بیشتر هستند. در نتیجه قد شما را بلندتر نشان می‌دهند و در عین حال لژ آنها اسپورت، روزمره، کژوال و مینیمال است و صرفاً مدلی مجلسی و مناسب میهمانی نیست.

اگر با مدل‌های تخت راحت نیستید و ترجیح می‌دهید کمی بلندتر به نظر برسید اما صندلی روزانه می‌خواهید، مدل‌های لژ دار را باید نسبت به مدل‌های مجلسی در اولویت قرار دهید. این مورد از انواع صندل زنانه را می‌توانید با انواع مانتو و شلوار از جمله شلوارهای پارچه‌ای و ساده ست کنید.

انواع صندل دخترانه: صندل بند دار

3.صندل بند دار

صندل‌های بند دار مدل‌هایی هستند که بندهای بلندی دارند و این بندها دور مچ تا ساق پا پیچیده می‌شوند. مدل‌های بند دار در طرح‌های ساده و تخت روزمره تا طرح‌های پاشنه‌دار و خاص را شامل می‌شوند.

نکته جذاب در خصوص این صندل‌ها این است که می‌توانید بند بلند آن‌ها را به دلخواه خود به اشکال مختلفی ببندید. آموزش‌های مختلفی برای بستن این بندها وجود دارند؛ از جهتی با انواع شلوار جین زنانه اسکینی و حتی پیراهن‌های تابستانی به آسانی ست می‌شوند. البته برای استایل‌های رسمی چندان مناسب نیستند.

نام انواع صندل زنانه: صندل جلو بسته

4.صندل جلو بسته

احتمالا نام صندل دخترانه جلو بسته را شنیده اید! صندل‌های جلو بسته از صندل‌های پرطرفدار به حساب می‌آیند که اخیرا بسیار ترند شده‌اند؛ این نوع صندل‌ها اغلب انگشتان پا را پوشش می‌دهند اما از قسمت پاشنه باز هستند. این نوع طراحی آن‌ها را نسبت به کالج زنانه متمایز می‌کند.

خبر خوب آنکه این نوع صندل‌های شیک و لوکس را می‌توانید برای استفاده روزمره و حتی میهمانی‌ها استفاده کنید. در نتیجه اگر به دنبال مدلی هستید که از آن در جشن یا مراسم خاصی استفاده کنید، می‌توانید مدل‌های جلو بسته را انتخاب کنید. این صندل چندان مناسب لباس‌های اسپورت همچون شلوارهای جین مام یا بگ و مانتوهای شومیزی مدل مردانه نیست. در مقابل، با مانتوهای جلو باز و بلند و شلوارهای پارچه‌ای، لینن و کتان ساده به خوبی ست می‌شود. بسیاری از مدل‌های صندل جلو بسته دارای پاشنه‌های جذابی در حد ۲ الی ۵ سانتی‌متر هستند.

انواع صندل: صندل مجلسی

5.صندل مجلسی

صندل مجلسی تا حدودی مشابه صندل جلو بسته است، با این تفاوت که زرق و برق بیشتری دارد. البته مدل‌های مجلسی اغلب جلو باز و پاشنه بلند هستند اما در میان آن‌ها مدل‌های جلو بسته با پاشنه‌های بلند هم دیده می‌شود. این صندل‌ها مدل‌های ورنی، نگین‌دار، شیشه‌ای و غیره را شامل می‌شوند.

در نتیجه تنوع مدل‌های آن باعث می‌شود که به راحتی با انواع لباس‌های مجلسی از کت و شلوار تا پیراهن‌های عروسکی ست شود. در ضمن این صندل در میان مدل‌های انواع صندل دخترانه هم قرار می‌گیرد.

انواع صندل: صندل کنفی

6.صندل کنفی

اگر با توجه به سن و سال یا سلیقه خود به دنبال مدلی از انواع صندل زنانه هستید که در عین سادگی، بسیار شیک و زیبا باشد، خرید صندل کنفی را در نظر بگیرید. این نوع صندل دارای طرح بافت و دست‌ساز است و اغلب در رنگ‌های قهوه‌ای، کرم و نسکافه‌ای به فروش می‌رسد. البته بعضی از مدل‌های کنفی دارای رویه‌هایی با طرح‌های گلیمی و رنگی رنگی هستند.

صندل‌های کنفی هم از لحاظ طرح و مدل تنوع بالایی دارند و علاوه‌بر مدل‌های زنانه، انواعی از مدل‌های دخترانه آن هم عرضه شده‌اند. این نوع صندل می‌تواند بدون پاشنه و لژ و یا با لژ بلند همراه باشد. این مدل را می‌توانید به زیبایی با کیف‌های گلیمی، دست‌ساز، مرواریدی و حتی تت بگ ست کنید.

انواع صندل: صندل طبی

7.صندل طبی

درست مانند کفش‌های کتونی و لوفر زنانه، کفش صندل هم دارای مدل‌های طبی است. طراحی استاندارد و طبی زیره این کفش‌ها باعث می‌شود که کامل گودی پای شما را پر کند. در نتیجه در هنگام پیاده‌روی و راه رفتن، کمترین میزان فشار به پاها و کمر شما وارد شود. اگر می‌خواهید در روزهای گرم تابستانی به پیاده‌روی و پارک بروید اما کتونی باعث تعریق پاها می‌شود، صندل طبی بپوشید.

انواع صندل: صندل گلادیاتور

8.صندل گلادیاتور

در میان اسم انواع صندل دخترانه شاید کمتر اسم صندل گلادیاتور را شنیده باشید که یکی از بهترین آن‌ها هم به حساب می‌آید. طراحی این صندل بسیار خاص و منحصر به فرد است؛ چراکه نوعی ساق بلند دارد. این ساق به شکل بندی است و در اغلب مدل‌ها با زیپ بسته می‌شود. اغلب مدل‌های آن دارای جنس چرم مصنوعی هستند.

صندل‌های گلادیاتور که گاهی با نام صندل رومی هم شناخته می‌شوند، بسیار سبک و راحت هستند. در نتیجه برای استفاده روزانه و استایل‌های اسپورت هم کارایی دارند.

انواع صندل: صندل انگشتی

9.صندل انگشتی

صندل انگشتی یا لاانگشتی نوع دیگری از صندل‌های محبوب دخترانه و انواع صندل زنانه است. این مدل با یک بند خاص بین دو انگشت بزرگ پا یا روی انگشت شصت پا قرار می‌گیرد. این صندل جلو باز اغلب بدون پاشنه و تخت است. طراحی سبک آن باعث خنکی و راحتی پا در روزهای گرم و خسته‌کننده می‌شود. در مجموع صندل‌های لاانگشتی را می‌توانید برای استفاده روزمره و همیشگی تا استفاده در ساحل و کناره دریا خریداری کنید.

انواع صندل: صندل حصیری

10.صندل حصیری

صندل‌های حصیری مدلی از صندل‌های سنتی و جذاب به حساب می‌آیند که انتخابی عالی برای خانم‌ها هستند. این نوع از صندل زنانه دارای طرح و زیره‌ای با شکل بافت است. این مدل صندل جذاب اغلب در رنگ کرم و مشکی تولید می‌شود.

اگرچه پیشنهاد می‌کنیم آن را با لباس‌ها، مانتوها و شلوارهای اسپورت دخترانه ست نکنید، اما بهترین انتخاب برای لباس‌های خانمانه، روزمره و نیمه‌رسمی است. در ضمن این کفش صندل هنری و خاص اغلب کمی لژ یا پاشنه دارد.

بیشتر بخوانید:

کلام آخر

در این مطلب ده نوع از انواع صندل زنانه و دخترانه را به شما معرفی کردیم. انتخاب هر مدل از این انواع کاملاً به استایل‌ها، سلیقه و موارد استفاده شما بستگی دارد. در هر صورت، خرید مدل‌های دارای زیره استاندارد را در اولویت قرار دهید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد