با کفش کالج چه جورابی بپوشیم؟

با کفش کالج چه جورابی بپوشیم؟

کفش کالج زنانه یکی از شیک‌ترین کفش‌های زنانه است که می‌تواند استایل شما را زیرورو کند؛ اما استایل کردن این کفش گاهی می‌تواند دشوار باشد. در واقع از آنجایی که کفش کالج برخلاف سایر کفش‌ها کل پا را پوشش نمی‌دهد، انتخاب شلوار و جوراب مناسب برای آن کمی چالش برانگیز است. به همین دلیل با بررسی و در نظر گرفتن انواع استایل‌ها، در این مطلب چند جوراب مختلف را برای استایل‌های گوناگون تینیجری تا خانمانه و زنانه معرفی می‌کنیم. برای اطلاع از پاسخ به سوال چه جورابی با کفش کالج بپوشیم؟، تا انتهای این مطلب با شیکومد همراه باشید.

با کفش کالج جوراب بپوشیم یا نپوشیم؟

از آنجایی که این کفش کمی متفاوت‌تر از کفش‌های معمولی است، بسیاری از افراد می‌خواهند با آن متفاوت رفتار کنند؛ به این معنا که برای مثال با آن جوراب نمی‌پوشند چراکه از نظر آن‌ها این کفش به راحتی به پا می‌رود و به جوراب نیازی ندارد. درست است که پوشیدن کفش کالج به دلیل نداشتن بند و چسب بسیار راحت است، اما این به معنای عدم نیاز آن به جوراب نیست.

پس در پاسخ به سؤال با کفش کالج جوراب بپوشیم یا نپوشیم؟ باید بگوییم که بهتر است با این کفش هم جوراب بپوشید؛ تنها باید بر اساس سلیقه و استایل خود جوراب مناسب را انتخاب کنید.

ممکن است معایبی مانند لیست زیر را به دلیل جوراب نپوشیدن با کفش لوفر تجربه کنید:

  1. زمانی که با کفش جوراب نپوشید، عرق پا بر روی آن می‌ماند. از این رو پا بوی نامطبوعی خواهد گرفت. در حالی که جوراب تا حدودی عرق را جذب می‌کند.
  2. کف و پاشنه پا در صورت نپوشیدن جوراب توسط کفی کفش ساییده می‌شود و مشکلاتی نظیر ترک پا را به وجود می‌آورد.
  3. به دلیل سایش پا امکان تاول زدن انگشتان افزایش پیدا می‌کند.
  4. وابسته به جنس و کیفیت کفش کالج، ممکن است بدون جوراب پشت پا را زخم کند.
  5. نپوشیدن جوراب با کفش کالج زنانه باعث خراب شدن ظاهر کفش خواهد شد.
  6. تعریق پا که به دلیل نداشتن جوراب با بدنه کفش تماس پیدا می‌کند، می‌تواند موجب عفونت و قارچ پا شود.

در نتیجه اگر تنها مشکل این است که نمی‌دانید با کفش کالج زنانه چه جورابی بپوشیم، در ادامه پیشنهادات جذابی برای شما داریم.

ما در مقاله ای تفاوت کفش لوفر و کالج زنانه پرداخته ایم.

بهترین جوراب ها مناسب کفش کالج زنانه

در همین ابتدا و پیش از پیشنهاد هر گونه جوراب لازم است بدانید که در انتخاب جوراب برای کالج زنانه محدودیت خاصی ندارید. به این معنا که اگر حس می‌کنید جوراب خاصی با کفش کالج شما همخوانی دارد و ست جذابی را رقم می‌زند، این ست را بپوشید و از آن لذت ببرید.

6 جوراب پیشنهادی در خصوص سوال «با کفش کالج چه جورابی بپوشیم»، عبارتند از:

  • جوراب کالج
  • جوراب مچ کوتاه
  • جوراب شیشه‌ای
  • جوراب فیشنت
  • جوراب سفید ساق‌دار
  • جوراب توری

در ادامه به توضیح هرکدام می پردازیم.

1. جوراب کالج

جوراب‌های کالج به‌طور خاص برای استفاده با کفش کالج طراحی شده‌اند. جوراب کالج دارای طراحی و مدلی مشابه با خود کفش کالج است. همان‌طور که کفش کالج قوزک، مچ و روی پا را پوشش نمی‌دهد، این جوراب هم این قسمت‌ها را نمی‌پوشاند؛ بلکه تنها از پشت پاشنه پا تا روی انگشتان کشیده می‌شود. در نتیجه اگر از افرادی هستید که دوست ندارند مچ جوراب آن‌ها از کفش کالج مشخص باشد، جوراب کالج بهترین انتخاب برای شما است.

با کفش کالج چه جورابی بپوشیم

2. جوراب مچ کوتاه

اگر می‌خواهید کالج زنانه را در روزهای خنک یا سرد به پا کنید یا در مجموع پوشش بیشتری برای پاها می‌خواهید، می‌توانید به سراغ جوراب مچ کوتاه یا جوراب مچی بروید. این ست با شلوارهای بلند و بگ عالی می‌شود و استایل جذاب و کاملی را رقم می‌زند. البته بهتر است رنگ جوراب با رنگ کفش شما یکی باشد. برای مثال ترکیب جوراب مچی مشکی با لوفر مشکی ترکیب زیبایی است.

با کفش کالج چه جورابی بپوشم

3. جوراب شیشه‌ای

جوراب‌های شیشه‌ای یکی از زیباترین جوراب‌ها برای خانم‌ها از زمان‌های قدیم به حساب می‌آیند. این جوراب‌ها در رنگ‌های مختلف رنگ پا، رنگ موشی و رنگ مشکی تولید می‌شوند. از زیر آن‌ها پا مشخص است و در واقع بدن‌نما هستند. برای پوشیدن آن‌ها با کفش کالج زنانه انتخاب رنگ کرم یا همان رنگ پا را پیشنهاد می‌کنیم.

به این شکل اگر با پوشیدن جوراب کالج راحت نیستید و در عین حال نمی‌خواهید جوراب با کفش لوفر مشخص باشد، این جوراب‌ها مشخص نخواهند بود. البته به شرطی که شلوار کوتاه نپوشید تا مچ جوراب مشخص نشود.

چه جورابی با کفش کالج بپوشیم

4. جوراب فیشنت

جوراب‌های فیشنت یا جوراب‌های زنبوری از پرطرفدارترین جوراب‌ها بین جوانان در سال‌های اخیر بوده‌اند. این جوراب‌ها ظاهر خاصی دارند و با انواعی از ونس و کانورس ست می‌شوند. اگر از افرادی هستید که استایل منحصر به فردی دارند و می‌خواهید کفش لوفر زنانه را به بهترین شکل ممکن استایل کنید، جوراب فیشنت را انتخاب کنید.

بر اساس دلخواه و سلیقه شخصی می‌توانید لانه زنبوری درشت یا ریز را با مچ کوتاه یا بلند انتخاب کنید. این جوراب یکی از بهترین‌ها در پاسخ به سؤال کفش کالج رو با چه جورابی بپوشیم به حساب می‌آید.

کفش کالج رو با چه جورابی بپوشیم

5. جوراب سفید ساق‌دار

اگر به استایل‌های قدیمی و کلاسیک دخترانه دقت کنید، می‌بینید که اغلب خانم‌ها و دختران کفش کالج را با جوراب سفید ساق‌دار ست می‌کرده‌اند. این ست می‌تواند ظاهری وینتج و متفاوت به استایل شما بدهد و زیبایی مخصوص به خود را دارد.

البته به شرطی که در انتخاب شلوار هم با احتیاط عمل کنید. در مجموع برای این ست یک دامن مشکی نسبت به شلوار جذابیت بیشتری دارد. برای انتخاب بهتر شلوار یا دامن می‌توانید مطلب کفش کالج زنانه با چه شلواری ست میشه را مطالعه کنید.

با کفش کالج زنانه چه جورابی بپوشیم

6. جوراب توری

جوراب‌های توری و حریر که ظاهری مجلسی، شیک و خانمانه دارند هم می‌توانند در انتخاب جوراب برای کالج زنانه گزینه جذابی باشند. این جوراب‌ها در همه رنگ و گاهی حتی طرح‌دار موجود هستند. طرح‌های مرواریدی آن می‌تواند ظاهری ملیح و زیبا در ست شدن با کفش لوفر زنانه ایجاد کند.

کفش کالج زنانه و جوراب مناسب

برای اطلاعات بیشتر، مقاله با کتانی چه جورابی بپوشیم؟ را مطالعه کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب تعدادی ایده شیک و جذاب را برای پاسخ به سوال «با کفش کالج چه جورابی بپوشیم؟»، معرفی کردیم. می‌توانید بر اساس سلیقه و استایل شخصی، هر یک از آنها را انتخاب کنید و از جذابیت خود لذت ببرید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد